Loading Events

« All Events

  • This event has passed.

2nd Advances in Hospitality and Tourism Marketing and Management (AHTMM) Conference

31 May, 2012 - 3 June, 2012

Nothing in today’s chaotic tourism, travel and hospitality environment stays the same long enough… Exploiting recent marketing and management advances is a significant challenge for all stakeholders in the private or the public sector and has been strongly linked with success. The search for success through exploiting advances in management and marketing is always with us, the world is changing constantly, and the impacts of change are critical for tourism, travel and hospitality. Success may generate even more advances, both at macro-environmental and micro-environmental level. Advances can be small-scale or large-scale. Advances in hospitality, tourism and travel can also be seen as a constant revolution, having an impact on political, social, cultural, technological and economic environments. Any stakeholder, industry practitioner, educator or researcher, is facing questions like:

  • How to exploit advances?
  • How to shape advances?
  • How to manage advances?
  • How to optimize advances?
  • How to survive with advances?
  • How to teach advances?
  • How to research advances?

If you are looking for answers to these questions, then make sure that you will be in Corfu island in Greece for the 2nd Advances in Hospitality and Tourism Marketing & Management Conference in May-June 2012.
If you think you can provide answers to the above questions, then, again, you should come to Corfu island in Greece and tell us all about it at the 2nd Advances in Hospitality and Tourism Marketing & Management Conference in May-June 2012!


Nada no turismo, viagens e na hospitalidade caótica de hoje permanece igual tempo suficiente… A exploração da comercialização recente e gestão avançada é um desafio significativo para todos os intervenientes no sector privado ou no sector público e tem sido fortemente relacionada com sucesso. A busca para o sucesso através da exploração dos progressos na gestão e marketing está sempre conosco, o mundo está mudando constantemente, e os impactos das mudanças são fundamentais para o turismo, viagens e hospitalidade. O sucesso pode gerar ainda mais avanços, tanto a nível macro-ambiental e micro-ambiental. Avanços podem ser de pequena escala ou em grande escala. Avanços na hospitalidade, turismo e viagens também pode ser visto como uma revolução constante, tendo um impacto sobre os ambientes políticos, sociais, culturais, tecnológicas e económicas. Qualquer das partes interessadas, praticante da indústria, educador ou investigador está enfrentando questões como:

  • Como explorar avanços?
  • Como formar avanços?
  • Como gerir avanços?
  • Como otimizar avanços?
  • Como sobreviver aos avanços?
  • Como ensinar avanços?
  • Como pesquisar avanços?

Se você está à procura de respostas para estas perguntas, então certifique-se de que você estará na ilha de Corfu, na Grécia para esta conferência.
Se você acha que pode fornecer respostas para as perguntas acima, então, mais uma vez, você deverá estar presente!

Details

Start:
31 May, 2012
End:
3 June, 2012
Event Category:
Website:
http://www.ahtmm.com/conference-proceedings/2nd-ahtmm-conference-proceedings/

Organizer

Alexander Technological Educational Institute of Thessaloniki (ATEITH)
Website:
http://www.teithe.gr/index_en.html

Venue

Corfu Imperial Grecotel
Tzavros - Kommeno
Corfu, Greece
+ Google Map
Website:
http://www.corfuimperial.com/